Praktyki w dziale IT

Praktyki w dziale IT

Nauczysz się wykonywać podstawowe obowiązki w dziale HelpDesk, m.in.:

  • Instalacja, aktualizacja systemów operacyjnych i oprogramowania użytkowego
  • Wykonanie konfiguracji po instalacji systemu komputerowego
  • Instalacja, konfiguracja i aktualizacja sterowników urządzeń
  • Montaż okablowania sieciowego
  • Modernizacja lokalnej sieci komputerowej
  • Wykonanie pomiarów okablowania strukturalnego
  • Instalacja sterowników urządzeń peryferyjnych systemu komputerowego
  • Konfiguracja urządzeń peryferyjnych systemu komputerowego
  • Przygotowanie urządzeń sieciowych do pracy
  • Konfiguracja przełączników lokalnej sieci komputerowej
  • Posługiwanie się narzędziami do naprawy sprzętu komputerowego
  • Identyfikacja błędów urządzeń techniki komputerowej
  • Dobór i stosowanie narzędzi diagnostycznych i monitorujących pracę urządzeń techniki komputerowej
  • Konfiguracja ustawień personalnych systemu operacyjnego
  • Konfiguracja interfejsów sieciowych
  • Udostępnianie zasobów lokalnie i sieciowo
  • Podłączanie lokalnej sieć komputerowej do Internetu z poziomu systemu operacyjnego

Program praktyk jest zawsze zbieżny z podstawą programową.